Mua msn:
ivana.st@windowslive.com
Ako kome trebaju neke informacije ili mozda imaju neizmjernu zelju da kupe moju fotografiju za par desetaka tisuca kuna nek se javi.
zabranjeno je javljanje mladjima od 18, i muskima nizim od 190cm;
takodjer je zabranjeno Prekobrojnoj da mi se javi ako ikojim slucajem ikada uspije skontati kako msn funkcionira, svejedno, zivila ti meni!party

Jedina blogerica kojoj blog cita cak i rodjena majka

četvrtak, 15.01.2009.

Obavijest roditeljima


Draga moja jedinice, nasljednice, srečice...šta bih ti mogla poželjeti u Novoj?
Šta se uopće može poželjeti nekome koga voliš više od sebe?
Mozak jednostavno bloka od pokušaja. Moraš resetirati...pa onda opet pokušaš smisliti...onda opet bloka!
Samo želim da nastaviš tako pametno i smireno putovati kroz život. Da grabiš od života svu ljepotu koju ti može pružiti, da uživaš u svakom trenutku svoje mladosti, da voliš i budeš voljena, zapravo, obrnimo...da budeš voljena i da voliš!
Kad bih bila sposobna staviti te pod stakleno zvono sreće i zaštiti te od ma i mrvice tuge, učinila bih to. Ali nisam! Jebiga!


Evo ovako...
bila sam vrlo zaposlena i zauzeta oko Nove godine (igranjem igrica na internetu), a kasnije sam i gripu uzela pod svoje okrilje pa opet nisam imala ni snage ni volje sjedat za kompjuter. Uglavom, nisam vidjela ovaj komentar do danas.
I nisam odolila da ne napisem post.

dakle, roditelji nasi svakidasnji. Mi vas volimo. Stvarno vas volimo.
Ali ovakve stvari (apeliram na gore obojani izvadak iz komentara) nemojte pokusavat ni kod kuce, jer cete nam kad tad doc na naplatu.
Mozda bi vama bilo super kad bi vam mi nabasali dok ste negdi vanka i rasplakali se od srece i njeznosti i pred cilim kaficem (restoranom) poceli objasnjavat koliko vas volimo i koliko nam puno znacite, uz pokoji kvazi dubokoumni komentar ... sveskupa, da oci i usi cijelog mjesta radnje budu uprte u vas.
Ne kazem da ja je to nesto previse lose, ali nema potrebe da nam beskrajnu ljubav izjavljujete pred prijateljima, poznanicima, na javnim mjestima, u kaficima, u kinima, na planini, .... etc.
Ostavite to za 4 oka, bit ce ugodnije i nama i vama yes

Ja svoju ljubav izjavljujem na ovaj nacin.. potrudila sam se napisat post pomocu tipkovnice kojoj sam nekidan usisala par slova, pa je ovih nekoliko recenica meni oduzelo jedno pola sata dragocjenog vremena koje bi ( u nekim boljim uvjetima ) potrosila na igrice na playtoyu. Nadam se da doticna zna to cijenit..
i naravno, u znak isprike ocekujem novu tipkovnicu.
do pisanja smokinparty

- 16:31 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Ivana Plemenita V. (AVE MUA!!)


Moja Najmilija Prijateljica koja me uvijek slusa dok pricam, Kaya Plemenita V.


Moj Najdrazi Model, Ivana Plemenita T.



free counter