Mua msn:
ivana.st@windowslive.com
Ako kome trebaju neke informacije ili mozda imaju neizmjernu zelju da kupe moju fotografiju za par desetaka tisuca kuna nek se javi.
zabranjeno je javljanje mladjima od 18, i muskima nizim od 190cm;
takodjer je zabranjeno Prekobrojnoj da mi se javi ako ikojim slucajem ikada uspije skontati kako msn funkcionira, svejedno, zivila ti meni!party

Jedina blogerica kojoj blog cita cak i rodjena majka

četvrtak, 28.08.2008.

All riise

Mrzim kad ne znam otkud da pocnem...
Ajmo krenut od trenutacnog drustveno-socijalnog stanja.
Ne. Jednostavno cu krenut od toga da nisam fax upisala. Ali hocu, itekako. Makar na kraju zavrsila na tecaju za neki k*. Mrzim to pitanje. "EEJJ; STA SI UPISALA?" a meni para na usi...pa onda svakome objasnjavat zasto nisam upisala, pa slusanje tetosenja kako sam ja pametna i kako cu ja upisat fax i nek se ne brinem. I nije mi jasno, svi me maze, paze, umjesto da mi netko dobar samar odvali (Prekobrojna, nemoj da se slucajno osjetis prozvanom :D).
No dobro, uglavnom, nakon svega vracam se svojoj prvoj srednjoskolskoj ljubavi...
-prirodoslovno-matematickom fakultetu :))) smijer: fizika i informatika, ili matematika i informatika; ovisno sta ubodem.
Dakle blizi se deveti mjesec... klinci se spremaju za srednju (bwahahah), a meni neki prilicno dragi prijatelji pomalo pakiraju stvari za Zagreb. Oni su bili dovoljno odlucni i na vrijeme poduzeli potrebno, za razliku od ... mene eek Doduse, nemaju pojma za sta su se odlucili jos... :))) Zagreb i nije mila majka kako se cini... bar koliko ga se ja sjecam. Smog gustoce vece od aluminija, okreces se na svih 5 strana svijeta i vidis samo zgrade, zgrade, zgrade... Guras se medju ljudima pokusavajuci zataskati zvuk auta, autobusa, tramvaja, motora... Jednom sam sa starim bila na kavi negdje blizu Jelacica (sa starim, WOW), sjedili smo kojih 40 min (sto mi je bilo premalo jer sam navikla na kave od 1h-1.30) i u tom vremenu se kompletan sastav kafica izmijenio. Evo mi glave ako su ljudi ostajali duze od 15min bang. Malo sam se zanijela; poanta je bila uputiti na to koliko im je zivot gore brzi od naseg... Nadalje; ljeto u zg woooooooooaaaahhh, cvrci cvrci, uzasno cvrci! Ispeces jaje na betonu. Ma koje jaje, mozes i janje zavrtit. Zimi opet bljuzga... i bljuzga... i smog... i crni snijeg... i duuge kise... i nigdje zvijezda.
Valjda je sudjeno u Zagreb onima koji imaju svoju zvijezdu.
Ja sam svoju izgubila...ili je mozda nikad nisam imala. Koliko god bezazleno izgledalo, svi ti upisi.. u srednju, pa na fax... ne mogu da ne budu problem. Makar eto, mi gimnazijalci smo imali jos 4 godine da se pronadjemo. Neki nisu (kao sto se da primjetiti), a neki su opet ostali na istom putu kojeg su vidjeli jos u osnovnoj. Da imam jos 4 god, opet ne bi znala sta cu lud
Unatoc svemu, drago mi je sto dolazi do nekakve promjene. Mada ce mi falit jesenjski satovi u skoli... i odlazak na veliki odmor po mraku. I kasnjenje na prvih 1-2-3 sata zbog opcepoznatih Prometovih kvarnih autobusa. (da mi je znat sta ce ovi klinci sad, sve su novi busevi rolleyes) Posebno ce mi falit odredjeni profesori; koji su, pa usudim se reci, mnogima od nas, uljepsali srednju skolu. Zbog tih istih profesora razmisljam da i ja krenem tim pravcem. Ionako treba pocupati onaj korov po skolama zbog kojih djeca u dobi od 13-ak god piju antidepresive.

Mislim da sam privela kraju svoje danasnje izlaganje...a i da nisam, ne piskara mi se vise. Oni jebeni komarci mi smetaju. Nije mi jasno zasto uvijek uspiju ubost u mekanu kozu?? Cijeli mi je glezanj ko da je R. Lichtenstein radio na njemu.
Da oce jednom ubost u petu pa da zube polome....

- 11:08 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Ivana Plemenita V. (AVE MUA!!)


Moja Najmilija Prijateljica koja me uvijek slusa dok pricam, Kaya Plemenita V.


Moj Najdrazi Model, Ivana Plemenita T.



free counter