Mua msn:
ivana.st@windowslive.com
Ako kome trebaju neke informacije ili mozda imaju neizmjernu zelju da kupe moju fotografiju za par desetaka tisuca kuna nek se javi.
zabranjeno je javljanje mladjima od 18, i muskima nizim od 190cm;
takodjer je zabranjeno Prekobrojnoj da mi se javi ako ikojim slucajem ikada uspije skontati kako msn funkcionira, svejedno, zivila ti meni!party

Jedina blogerica kojoj blog cita cak i rodjena majka

ponedjeljak, 26.05.2008.

after all... "Ruke"

Znate onaj osjecaj kad vam ruka utrne...
ono kad
ides uhvatit nesto al nisi siguran je li uopce u tvojoj ruci

jer zapravo ne osjecas svoju ruku. nije uopce dio tebe.
odsjecena, sa svojim mozgom,radi ono sto zeli.
i trnci prolaze, i znas da je dio tebe na neki nacin, a opet

nema svrhu. i sve sto radi krivo je.
i onda pogledas u drugu ruku i vidis da joj je namjena umanjena jer nema onaj oslonac, balans

s druge strane.
i gledas u jednu ruku, gledas u drugu.
i iste su, a zapravo toliko razlicite.
jedna je spontana, iskrena, vjeruje mislima, potice povratak prirodi i onom iskonskom.
druga je razumna, potpuno prilagodjena drustvu, okolini, vjeruje rijecima, djeluje po propisima i zakonima.
Bas kako ih je Ranko Marinkovic opisao.

postoji i razlog navodjenja ovim redoslijedom.
ova druga je desna.
imam osjecaj da mi je amputirana.


- 01:01 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Ivana Plemenita V. (AVE MUA!!)


Moja Najmilija Prijateljica koja me uvijek slusa dok pricam, Kaya Plemenita V.


Moj Najdrazi Model, Ivana Plemenita T.



free counter