Mua msn:
ivana.st@windowslive.com
Ako kome trebaju neke informacije ili mozda imaju neizmjernu zelju da kupe moju fotografiju za par desetaka tisuca kuna nek se javi.
zabranjeno je javljanje mladjima od 18, i muskima nizim od 190cm;
takodjer je zabranjeno Prekobrojnoj da mi se javi ako ikojim slucajem ikada uspije skontati kako msn funkcionira, svejedno, zivila ti meni!party

Jedina blogerica kojoj blog cita cak i rodjena majka

utorak, 15.04.2008.

Svakidasnja jadikovka [Ujevicu, nemoj se pliz pliz ljutit na mene. al kul ti je naslov.]

UPOZORENJE: Sadrzaj posta mozda ne bude ugodan osobama osjetljivog uha (oka)! Citate na vlastitu odgovornost!


E, da se malo maknem od pateticnih preseravanja i igranja tete umjetnice i knjizevnice.
Danas sam zivcana. Da. Nisam spavala cilu noc. Nisam spavala cilu jebenu noc!! A zasto?? Zato da bi ja danas jednom Barbi mogla odnijet neke radove. Taj Barba dobre duse me pozdravio i pruzio ruku; u biti, vise onako, riboliko. I, naravno, Barba je bio samo jos jedna od otvorenih knjiga meni u nizu. Odmah sam u pogledu iscitala: " jebla majku svoju, ona meni ima obraza dolazit sad u 2 ure posli rucka, kad san se lipo najea....a bas bi se zavalia u fotlju i pogleda onu mozaično-zabavnu emisiju... (tako da kad neko udje moze vidit da se i u poslijeruckovno vrijeme obrazujem)..."

Aj dobro. Presutila sam to. Otisli smo u prostoriju X.
"Ja dosla, blabla, zanimaju me odredjene informacije, blabla, ako mi mozete pomoci, blabla...." vidin ja on mene gleda u stilu "jebenti, kako se ono zove ona glumica od sinoc... nesto...Jessica...grrr... a je dobra....uh"
Usutih. Vidim ne slusa me pa mi zakurac ista pricat.
E, sad je on stupio na snagu. (Uz onaj zli podsmijeh)
" pa dobro kako ti mislis upisivat X ako ne znas o njemu nista?" ja ga gledam....
"ali mozete li mi samo objasniti sta znaci -"
"ne mogu."
"cek, znaci trebam uzet Klaica da vidim sta upisujem?"
"TI ako mislis upisat X moras bit znatizeljna i snalazljiva ---" vise ga nisam slusala... Dopizdio mi je jos u fazi dok je razmisljao o mozaično-zabavnoj emisiji.
Ma zamisli ti obraza! Ako ista mrzim to su licemjerne prdonje koje misle da su popile svu pamet svijeta pa se onda iskaljuju na nama, obicnim smrtnicima! Spominjala sam mu uzu i siru obitelj. Imam i ja doma (tehnicki ne bas doma, al ono, tako se kaze) dva dip.ing.arh. pa sam dovoljno prizemna da se obracam ljudima na *normalan nacin!

Sad sam se vratila s kave i izgubila sam nit. Nije vazno, vazno da sam se ispuhala i da sam sad ok.
Tome je poprilicno doprinjeo i onaj ugodan tupi zvuk BRUUM BRUUUM, i spustanje relacijom benzinska_blizu_Solina - pola_puta_do_Sucurca....

Uglavnom, poanta ovog teksta je da me uzasno nervira sto dosta ljudi ima obicaj odnosit se prema drugima s visine, pogotovo dok ne znaju tu osobu, njeno obrazovanje, status... Mislim wtf?? Ok, lose primam kritike. Al brate dragi, ako vec seres po necemu, onda mi to opravdaj! Najlakse rec:"ne valja ti to!" kurac. opet se nerviram.
Laku noc

P.S. Nomina sunt odiosa. Mozda se prdonja sluzi internetom.

*normalan- ljude koje zajebajem nisu ni svjesni toga.

- 18:31 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Ivana Plemenita V. (AVE MUA!!)


Moja Najmilija Prijateljica koja me uvijek slusa dok pricam, Kaya Plemenita V.


Moj Najdrazi Model, Ivana Plemenita T.



free counter