Mua msn:
ivana.st@windowslive.com
Ako kome trebaju neke informacije ili mozda imaju neizmjernu zelju da kupe moju fotografiju za par desetaka tisuca kuna nek se javi.
zabranjeno je javljanje mladjima od 18, i muskima nizim od 190cm;
takodjer je zabranjeno Prekobrojnoj da mi se javi ako ikojim slucajem ikada uspije skontati kako msn funkcionira, svejedno, zivila ti meni!party

Jedina blogerica kojoj blog cita cak i rodjena majka

subota, 08.11.2008.

Beyond the invisible

Gledam u ogledalo
vidim sebe, prevazisla sam se...
Trebam prostora za svoje zudnje
Moram uroniti u svoje fantazije

Znam, cim dodjem
sve je moguce
jer se nitko ne treba skrivati
iza nevidljivog...

Hrabri i mudri dolaze zajedno (na istom konju)

Zatvori oci
Jednostavno osjeti i shvati
To je stvarnost, ne san
Ja sam u tebi i ti si u meni

Vrijeme je
da se lanci zivota razbiju
Ako slijedis, vidjet ces
sto je iza stvarnosti


Naravno da ovo nisam ja napisala...prevela sam (koliko sam mogla) jednu (meni) vrlo dragu pjesmu..
poslusajte je ovdje.




Nemam namjeru biti pateticna, ali ipak smatram da je ljubav negdje izvan granica realnosti. Ne ona platonska, nego ona prava. Mijesati ju sa stvarnoscu znaci dovoditi ju u iskusenje da opstane tamo gdje joj je najteze. Iako je nerazdvojivi dio naseg zivota, svrha joj je da zivi u spiritualnom stanju i da upotpunjuje nas duh, a ne tijelo.
Ali to sam samo ja...



- 19:19 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Ivana Plemenita V. (AVE MUA!!)


Moja Najmilija Prijateljica koja me uvijek slusa dok pricam, Kaya Plemenita V.


Moj Najdrazi Model, Ivana Plemenita T.



free counter