Mua msn:
ivana.st@windowslive.com
Ako kome trebaju neke informacije ili mozda imaju neizmjernu zelju da kupe moju fotografiju za par desetaka tisuca kuna nek se javi.
zabranjeno je javljanje mladjima od 18, i muskima nizim od 190cm;
takodjer je zabranjeno Prekobrojnoj da mi se javi ako ikojim slucajem ikada uspije skontati kako msn funkcionira, svejedno, zivila ti meni!party

Jedina blogerica kojoj blog cita cak i rodjena majka

srijeda, 15.10.2008.

Pcela s dioptrijom

Bolje vidim bez naocala!
Iako mi je dioptrija -2, bez pomagala mi je vidno, zapravo cijelo osjetilno polje, znatno vece. Sluh mi je izuzetno izostren, svakom porom lica osjecam dasak vjetra. Boje i svjetla prelijevaju se poput vodenih boja u rukama malog djeteta. Svaka svjetiljka stvara zaseban kolobar i sve zajedno lici na kaleidoskop jarkih boja. Carobna kosnica.
Glazba na usima mi pomaze ostvariti dojam promatranja svijeta iz neke druge perspektive. Kao pcelica zujim u autobusu i prolazim pored tih djelova kosnice, znajuci da su sve one sastavni dio svijeta u kojem zivim. I kojeg volim.
Na neki bolestan nacin, ali da. Volim ga, pa makar samo na razini iskljucivog i neprekidnog proucavanja...

- 23:17 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Ivana Plemenita V. (AVE MUA!!)


Moja Najmilija Prijateljica koja me uvijek slusa dok pricam, Kaya Plemenita V.


Moj Najdrazi Model, Ivana Plemenita T.



free counter