Mua msn:
ivana.st@windowslive.com
Ako kome trebaju neke informacije ili mozda imaju neizmjernu zelju da kupe moju fotografiju za par desetaka tisuca kuna nek se javi.
zabranjeno je javljanje mladjima od 18, i muskima nizim od 190cm;
takodjer je zabranjeno Prekobrojnoj da mi se javi ako ikojim slucajem ikada uspije skontati kako msn funkcionira, svejedno, zivila ti meni!party

Jedina blogerica kojoj blog cita cak i rodjena majka

utorak, 08.04.2008.

19

Bas lijepi okrugli broj. To sam ja. "Ja sam 19", rekli bi Englezi.
Probudila sam se jutros poprilicno zbunjena; znala sam da je danas "nesto" i da je danas bitan dan. Nisam imala pojma o cemu se radi dok nisu pocele zujati poruke. Sjecam se prije, nisu to bile sms poruke... Bile su cestitke. Raznobojne. Glazbene... znate, one koje sviraju kad ih se otvori... e te... te su mi bile najdraze. Zatim pozivi; glasovi koje dugo nisam cula. Ugodni uhu. Lijepe intonacije, iskrene i dobronamjerne (barem sam tako tada mislila). A ovo danas.... nista. Tucem se nogom u guzicu ako broj slova u poruci prelazi 15.

S 18 su me ispitivali kako se osjecam. Osjecala sam se isto kao i sa 17. Vjerojatno kao i svi ostali 18-godisnjaci, osim onih koji misle da je uber-cool govoriti kako se osjecas drugacije.
Danas se zbilja osjecam nekako....drugacije (a ne smatram da sam cool).

-Onaj famozni, cuveni i tajanstveni "klik"... (on je kriv.)E, upravo on. Kada? Prije par mjeseci. {Samo treba duze vrimena da mi dodje iz guzice u glavu.}
A zasto? ee... rekao bi V. Linic:"o tom malo potom...."

- 10:47 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Ivana Plemenita V. (AVE MUA!!)


Moja Najmilija Prijateljica koja me uvijek slusa dok pricam, Kaya Plemenita V.


Moj Najdrazi Model, Ivana Plemenita T.



free counter