Mua msn:
ivana.st@windowslive.com
Ako kome trebaju neke informacije ili mozda imaju neizmjernu zelju da kupe moju fotografiju za par desetaka tisuca kuna nek se javi.
zabranjeno je javljanje mladjima od 18, i muskima nizim od 190cm;
takodjer je zabranjeno Prekobrojnoj da mi se javi ako ikojim slucajem ikada uspije skontati kako msn funkcionira, svejedno, zivila ti meni!party

Jedina blogerica kojoj blog cita cak i rodjena majka

petak, 10.10.2008.

Revolucionarka!

Bit cu revolucionarka.
Che ce bit kurac za mene.
Ocu majkemi. Dignit cu cili fax na noge jer nam nisu dali obecanu stipendiju. Mamu im njihovu, lako je punit svoje dzepove studentskim parama. Najlakse je obrusit se na penzionere i nas. Mi mladi i glupi, oni stari i ...jel. Nisu glupi u pravom smislu rijeci, ali sigurno nemaju snage borit se s onim krvozednim munjarama iz ministarstava raznoraznih. Bit cu prva zena koja je ponosno neuspjela u obrani nemocnih i pasivnih.
I kako sam ja ovakva, koja zeli svugdi podmetnut svoje dupe, zavrsila s osobom kojoj je njegovo dupe na prvom i jedinom mjestu? Cak toliko da me nije strah ovo pisat jer njega boli kurac sta ja pisem po blogu. Naravno, sve cime se on ne bavi je glupo i dosadno i, ofkors, zanimljivo samo "nizoj rasi" ljudi. Nije da ga citiram, ali otprilike mu znam misli.
***
Znam one bapske price o tome kako se za ljubav treba zrtvovati, biti spreman na kompromise, bla-bla. No gdje se povlaci linija? Meni nije tesko busom do Solina, sta ima veze; prodjem pored pataka, pozdravim ih, pitam kako im zene, muzevi, ljbavnici, svekrve, djeca... Nasuprot tomu, njemu je uzasno tesko ustati iz kreveta prije 15h, kamoli doci do Kastela. Ono, jeote, ja imam auto. So what?? Auto je moj problem, ne njegov. Da, problem i prokletstvo. Nakon evoluiranja u uspravne homo sapiense, mi se vracamo u iskrivljeni i pogrbljeni zivot. To je sad ipak neka druga tema...eventualno o tom malo potom.
Stvar je principa sto izbjegavam auto. Lijecim se od ljenosti. I onda on zableji i na svaki moj korak naprijed vrati me tri unazad.
Jos sam se jedne stvari sjetila sto se tice pataka. Kako to da se sve one, ma koliko razlicito izgledaju i jesu, drze zajedno?! Jebo nasu razumnu i inteligentnu vrstu kad nas cak patke prcaju u mozak.
Da zakljucim, koliko sanse ima ljubav sastavljena od krcato suprotnosti? Svodi li se na nadopunjavanje ili kritiziranje?

Kako sam ja s borbe za pravdu uspjela preko pataka zavrsiti na kritiziranju vlastite veze?
Meni tu nesto smrdi.
zubo

- 21:39 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Ivana Plemenita V. (AVE MUA!!)


Moja Najmilija Prijateljica koja me uvijek slusa dok pricam, Kaya Plemenita V.


Moj Najdrazi Model, Ivana Plemenita T.



free counter