Mua msn:
ivana.st@windowslive.com
Ako kome trebaju neke informacije ili mozda imaju neizmjernu zelju da kupe moju fotografiju za par desetaka tisuca kuna nek se javi.
zabranjeno je javljanje mladjima od 18, i muskima nizim od 190cm;
takodjer je zabranjeno Prekobrojnoj da mi se javi ako ikojim slucajem ikada uspije skontati kako msn funkcionira, svejedno, zivila ti meni!party

Jedina blogerica kojoj blog cita cak i rodjena majka

subota, 06.12.2008.

ASTI

Asti sto!! i dvi po pedeset.
Evo bas sidim sa starom i pijem kavu. i stoji novcanica od 100kn na stolu. i ja gledam u nju. i ona gleda u mene.
i mislim se cija li je... a nadam se da je moja. na kraju se ispostavilo da je.
staroj zvoni mob, zove ju prija, slijedi dugi razgovor. stojin jos minut dva da vidin koliko ce potrajat, i onda svatim da zakurac sidim jer mora se ispricat sta je bilo sinoc i sta ce bit sutra, i kakve veze ima to sta je bilo sinoc s onim sta ce bit sutra, kakav je to zapravo ishod bio sinoc kad se sagleda proslost i tako dalje i tako blize. znate ono, standardne tracarske price.
podsjetilo je na jednu lipu pjesmicu sto san ucila u osnovnoj a nisam je zapamtila.

ide vako:


Tri nonice

Tri nonice stare
pred kućun su stale
i kritikale.
I Katu, i Pepu, i Jelu,
i Toncu debelu.
Jedna da j' takova,
druga onakova,
jedna bi se rad ženit,
druga se zna lenit,
treća sve zafraja
četrta da ne vaja.
A svet da se j' pokvaril,
i prvo da j' boji bil.
Tri nonice stare
su kritikale
od osme do polna.
A kad je polne zvonilo,
jednoj je doma poć bilo.
Su dve ustale
i nju kritikale.



Zapravo htjela sam pricat o apsurdnosti onih papira koji nam zapravo ne bi smile znacit nista, jer sve sta je lipo se ne moze kupit novcem. jedini je problem sta tribas prezivit da bi dozivia nesto lipo. a prezivljavanje je itekako skupo. uglavnom, gledam ja tu novcanicu i jedino o cemu razmisljam je njen kemijski sastav jer mi je strasno fascinantno da nesto sta mi svrastavamo u papire u biti moze prezivit ono kad mi u gacaman ostane 30kn, pa zguzvan gace i ubacin u prljavi ves, onda to stoji 5 dana u prljavom vesu pa se ubaci u masinu, pa se u masini opere i stoji jos par sati tako mokro u masini, pa se iznese vanka na strik pa se susi, vrlo nerijetko prezivi jos par kisa na balkonu, i onda izdrzi peglanje i onda ih obucen ponovo nakon ukupno misec dana i nadjem tih 30kn i buden cila sritna. i onda je meni u biti strasno glupo sta mi uopce imamo te papire i zovemo ih novcem i kupujemo sve i svasta i cili nam se zivot vrti oko toga, jerbo triba zaradit za prezivit i za svoju dicu i za svog kucnog ljubimca koji je jadan zapea sa nama umisto da lipo zivi u prirodi. tribali bi i mi u prirodu. sta nan je falilo u spiljama? lipo zatuces stagod za poist, zatuces i zrtvu za parenje, nije bilo "varanja" nego se lipo, da prostite, jebalo da vrsta opstane i amen. zene se nisu brigale oce li im pramen kose ic 46 stupnjeva ulivo ili ce ipak ostat na onih 30 stupnjeva jer je to sad u modi. koje kreme za kosu? koje sta? jebo to, zabijes glavu u blato i nema bolje kreme za lice. koje cetkice za zube sa vibracijon? jebote, ne mos vise ko covik ni zube oprat a da te ne zasipaju sa svih strana koja je cetkica i zasto bolje od druge. nema toga! ko se brinia za to u spiljsko doba? dok imas zube, jedes. kad ih izgubis, ostaje drugima vise za poist. i sve se to lipo slagalo. nije bilo debila sa inteligencijom ekvivalentoj sobnoj temperaturi. takvi su poumirali jer se nisu znali snac i prezivit. koliko bi saborskih zastupnika prezivilo da ih bacis sa 3l vode u sumu? niko, jerbo se nema sta tamo za kupit. da se razumimo, nisam ja mislila na saborske zastupnike kao predstavnike nize inteligencije, to se samo slucajno poklopilo.
pari mi se da sam zaglibila u neke stvari di nisan tila otic pa cu stat pisat i zapritit staroj da vise poklopi jer ocu popit kavu sa njon.
stojte mi dobroparty

- 17:45 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Ivana Plemenita V. (AVE MUA!!)


Moja Najmilija Prijateljica koja me uvijek slusa dok pricam, Kaya Plemenita V.


Moj Najdrazi Model, Ivana Plemenita T.



free counter