Mua msn:
ivana.st@windowslive.com
Ako kome trebaju neke informacije ili mozda imaju neizmjernu zelju da kupe moju fotografiju za par desetaka tisuca kuna nek se javi.
zabranjeno je javljanje mladjima od 18, i muskima nizim od 190cm;
takodjer je zabranjeno Prekobrojnoj da mi se javi ako ikojim slucajem ikada uspije skontati kako msn funkcionira, svejedno, zivila ti meni!party

Jedina blogerica kojoj blog cita cak i rodjena majka

petak, 02.05.2008.

Blizi se kraj....

jos 20 dana do kraja skole....
ebte ko jucer se sjecam kako sam stajala u hodniku skole i panicno gledala oko sebe trazeci bilo koje lice poznato, ali zakurac...
pa onda prvi dani skole....svrljala sam po dnevnicima i nasla neke zapise iz tog vremena. bila sam prestrasena ko grlica, htjela se vratit u osnovnu heheh... e da mi je tad bila danasnja pamet :) (sta bi rekli nasi stari)
jos 20 dana i neke ljude cu vidjet zadnji put u zivotu...
kako je proletio ovaj razred, ne mogu vjerovat. toliko se stvari izdogadjalo, toliko sam se puta promijenila, toliko sam puta pozelila ubrzat vrijeme i gdje sam sad?
sad bi opet na pocetak... e ne moze, jebiga stara, prosla baba s kolacima.



smrc.


ali ne gubim nadu jer tu je facebook! zubo
ne, nisam otisla na face zato jer su mi drugi rekli da odem, nagovaraju me ima 3 mjeseca. otisla sam upravo zato jer sam svjesna da je to gotovo jedini nacin da ostanem s nekim ljudima u kontatku (kako sam krenula... namcor), a i nasla sam neke ljude iz osnovne da im se smijem.

idem sad, moja majka se brine o meni i upozorila me da ne ostanem dugo budna.
inace ne bih, ali lijepo me zamolila pa cu poslusat.

- 01:29 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Ivana Plemenita V. (AVE MUA!!)


Moja Najmilija Prijateljica koja me uvijek slusa dok pricam, Kaya Plemenita V.


Moj Najdrazi Model, Ivana Plemenita T.



free counter