Mua msn:
ivana.st@windowslive.com
Ako kome trebaju neke informacije ili mozda imaju neizmjernu zelju da kupe moju fotografiju za par desetaka tisuca kuna nek se javi.
zabranjeno je javljanje mladjima od 18, i muskima nizim od 190cm;
takodjer je zabranjeno Prekobrojnoj da mi se javi ako ikojim slucajem ikada uspije skontati kako msn funkcionira, svejedno, zivila ti meni!party

Jedina blogerica kojoj blog cita cak i rodjena majka

nedjelja, 27.04.2008.

SPALATINE VICEPRVANJE SVIJETA!!

partypartyparty
Drage moje, najdraze plesacice su, danas (27.travnja) osvojile drugo mjesto u svjetskom natjecanju u cheerleadingu!
-- USASF Cheer and Dance Worlds championship 2008 u Orlandu, u Americi. --
Prve su oni mini paketici energije iz Japana, a druge moje drage cure i bivse koleginice u inom sportu, Spalatine mah i to neabecednim redom:
Alemka Bulic, Nina Mijatovic, Petra Tomic, Goge Vuckovic, Ivana Jelovina i ostale cure (koji mi i nisu nesto u pvt, al svejedno bravobravobravo)

Spalatine su sastavni dio plesnog kluba NOA ciji sam i ja clan bila dugi niz godina (cca 8), al eto, zbog vise sile vise ne mogu plesati... cry
Prvo su 2006. bile prvakinje Hrvatske.... -link na video- ...Zatim su 2007 bile prvakinje IV. ELITE Cheerleading Championship u Njemackoj (Europske, jel) --link na video--, a sada su viceprvakinje svijeta!!!
Iako se dosta dugo nije znalo hoce li uopce putovanja u Ameriku biti, jer, one su pickin dim pa je bezveze curama davat pare da putuju.... headbang ipak su sponzora pronasle, otputovale, i ucinili ne samo Hrvatsku, nego i cijelu Europu ponosnima! smokin
Cure, svaka cast...
svi smo mi ponosni na vas, iako to bas i ne pokazujemo uvijek... rolleyes
(Zanima me koliko ce novina izvijestiti o ovom spektakularnom (uber-cool rijecdead) dogadjaju...)













U principu nemam obicaj reklamirat okolo tako da necem stavljat direktne linkove, a oni radoznaliji mogu izvuci sve potrebno upravo iz slika wink

partypartypartypartypartyparty

Vracaju se u srijedu i idem ih docekat, jej party
Jos jednom, svaka cast curama, to su i zasluzile... thumbup
pozdrav! mah

partypartyparty

- 19:47 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Ivana Plemenita V. (AVE MUA!!)


Moja Najmilija Prijateljica koja me uvijek slusa dok pricam, Kaya Plemenita V.


Moj Najdrazi Model, Ivana Plemenita T.



free counter