Mua msn:
ivana.st@windowslive.com
Ako kome trebaju neke informacije ili mozda imaju neizmjernu zelju da kupe moju fotografiju za par desetaka tisuca kuna nek se javi.
zabranjeno je javljanje mladjima od 18, i muskima nizim od 190cm;
takodjer je zabranjeno Prekobrojnoj da mi se javi ako ikojim slucajem ikada uspije skontati kako msn funkcionira, svejedno, zivila ti meni!party

Jedina blogerica kojoj blog cita cak i rodjena majka

petak, 13.06.2008.

osvrt, vrstvrt fjjfiojgio petak trinaestiii!

Bas gledam sad, Majka me podsjetila... pa si prolistam starije postove... uh jebote.
Kazu auto je zakon, je kurac. Otkako vozim, ne pisem.
Prije bi bila sjela u bus, rascevrljila se na sjedalu, zabila slusalice u usi, slusala muziku i buljila kroz prozor...
neopisivom brzinom vrtile su mi se po glavi rijeci, ko u onom filmu "Specijalni izvjestaj" di glumi onaj degenerik svoje vrste (Cruise) kad on rukama povlaci slike po zraku, tako sam ja hvatala rjeci... nemalo puta bi mi mobitel (hvala programerima koji su uveli 1600 slova u porukama) pao na pod pa se kotrljao i kupio svakojake nakupine s cistog
nam i ocuvanog autobusnog poda, pa podletio nekoj curi pod noge (ni u nesreci srece bang ) sto bi dalje uvjetovalo ono glupavo smijuljenje uz kiselu aromu i izraz lica znam-da-sam-glupa-i-smotana-a-ti-si-kraljica-pa-mi-molim-te-dodaj-mobitel i
pruzanje ruke uz kimanje glave u znak zahvale.
Zapravo mi nije cilj bio napisati 4 reda bez tocke, al ima nesto u onom hipohondru i homoseksualcu s Edipovim kompleksom (Prust, za one koji ga nisu prepoznali).
I tako dakle kontam da me inspiracija vise ne puca... zaobilazi me u dalekom luku... najvise sam ( i najkvalitetnije)
pisala u periodu kad sam detaljno proucavala ekspresionizam. Totalno sam se uzivila u taj stil i pocela cak na taj nacin
i razmisljat.
sad gledam sta sam pisala i skidam kapu sama sebi. u odnosu na gluposti kojima se krpam u zadnje vrijeme...
sve se ja opravdavam: ma skola je problem...ma matura, ma prijemni.... kurac. izgleda da ce jedina promasena tema u cijelom mi skolovanju bit ova u maturalnoj zadaci. lud

dakle, djeco vozite se busom dok mozete, auto zatupljuje! (a i zdere pare)



Ma sve je to rock'n'roll, iako mi Psihopat otisao na Dylana, iako imam 4 dana da naucim 148 pitanja puta 3 strane (svako), iako me televizor privlaci ko sponza sponzore,
bar sam matematiku danas rasturila.

do pisanja.party

- 20:57 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Ivana Plemenita V. (AVE MUA!!)


Moja Najmilija Prijateljica koja me uvijek slusa dok pricam, Kaya Plemenita V.


Moj Najdrazi Model, Ivana Plemenita T.



free counter