Mua msn:
ivana.st@windowslive.com
Ako kome trebaju neke informacije ili mozda imaju neizmjernu zelju da kupe moju fotografiju za par desetaka tisuca kuna nek se javi.
zabranjeno je javljanje mladjima od 18, i muskima nizim od 190cm;
takodjer je zabranjeno Prekobrojnoj da mi se javi ako ikojim slucajem ikada uspije skontati kako msn funkcionira, svejedno, zivila ti meni!party

Jedina blogerica kojoj blog cita cak i rodjena majka

subota, 05.07.2008.

Countdown

jos dva dana do prvog dijela prvog dijela vezanog uz upis faxa, znaci prije drugog dijela moram znat je li prvi dio prvog dijela dakle cetvrtina ukupnog sredjena. u slucaju da je prva cetvrtina ukupnog dobro prosla, dobre volje idem na drugu cetvrtinu, odnosno finisiram ukupnu polovinu svega. ako nije dobro proslo, past cu u depresiju iz koje me jedino moze druga polovina prve polovine izvuc, a ako me izvuce kupit cu si bacvu Heinekena, uzet za ruku svog dragog Psihopata, parkirat auto u more i slavit da kasnih vecernjih sati (iduceg dana) ...ili do isteka zaliha. i bolit ce me organ za drugu polovinu ukupnog.

Buduci da sam ja ultimativna zena,upisat cu fakultet koji zelim. ne samo to, i zavrsit cu ga. ne samo to, za 10 god ce se okolo pricat "eee ja sam citao njen blog kad je bila mladja" i tako to.
djecu ce u osnovnim skolama ucit o meni. o prvoj ultimativnoj zeni 21.st.




Je, aha...no ne samo da necu upisat arhitekturu nego cu dobit nogu u guzicu i na gradjevini i onda cu se samoubit... bacit cu se s prizemlja prve zgrade.

Wish me luck do utorka, a onda ako bude bilo dobro, castim sve cerek

edit:
sta mislite kako mirise ovaj parfem?

hahaha
bwahahaha

u fazi sam kupovanja novog parfema, pa ako ko ima preporuke, dobrodosle su

- 13:15 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Ivana Plemenita V. (AVE MUA!!)


Moja Najmilija Prijateljica koja me uvijek slusa dok pricam, Kaya Plemenita V.


Moj Najdrazi Model, Ivana Plemenita T.



free counter