Mua msn:
ivana.st@windowslive.com
Ako kome trebaju neke informacije ili mozda imaju neizmjernu zelju da kupe moju fotografiju za par desetaka tisuca kuna nek se javi.
zabranjeno je javljanje mladjima od 18, i muskima nizim od 190cm;
takodjer je zabranjeno Prekobrojnoj da mi se javi ako ikojim slucajem ikada uspije skontati kako msn funkcionira, svejedno, zivila ti meni!party

Jedina blogerica kojoj blog cita cak i rodjena majka

subota, 19.04.2008.

neplanirano napisan jos jedan post.

Nesto sam googlala i slucajno naletim na jednu sluzbenu stranicu za poduzece i promet streljivom...
[mada jos uvijek bas i ne shvacam upotrebu oruzja (TRENUTNO), osim profesionalnih lovaca, lugara i inih...]
nevermind, rekoh idem malo prolistat po stranici, bas da vidim sta sadrzava...
kad imam sta i vidjeti! u meniju stoji "vase trofeje". zanimljivo mi se ucini, bas da vidim sta imaju ( ja glupa i naivna pomislila na kakve trofeje s natjecanja u gadjanju meta), kad imam sta vidjeti....






i tako u nedogled...
ne sicam se kad sam se zadnji put rasplakala, ali ovo me stvarno ganulo do suza. placipizda u principu nisam, tako da...

ne mogu se odluciti je li naziv "vase trofeje" ili sama cinjenica da ljudi s ponosom salju takve slike tragicnija.
odakle nekome pravo igrati se boga s puskom u ruci?
po cemu se to razlikuje od ubojstva?? (mislim na ono koje ima definiciju: ubojstva s umisljajem, ubojstva iz predumisljaja, ubojstva na mah ili ubojstva iz nehaja) Oduzimanje zivota nekome/necemu sto tebi nije napravilo apsolutno nista nazao, bice koje zivi svoj zivot, vodi svoju borbu za opstanak i obracunava se s ostalim zivotinjama samo iz nuzde;kakva osoba je kadar uciniti takvo nesto?

i onda citam ja one pametne novine 24sata nekidan, i gledam veliki naslov; pise PSIHOPAT.
prelistam pogledom nabrzaka (privuklo me jedino dobro obradjena fotografija) i pocnem citat karaktetistike...
oci mi ispadose. pa momak mi je psihopat!

OSOBINE KOJE OTRKIVAJU PSIHOPATA (on nema podcrtane osobine)
>> Sebičnost, umišljenost, visoko samopouzdanje i sklonost riziku simptomi su psihopata
>> Potreba za kontrolom i manipulacijom otkrivaju psihopate
>> Psihopat ne može istinski suosjećati, njegove emocije su plitke
>> Laganje i gluma bez grižnje savjesti ključni su znak (ovo koristi samo kad mu nesto treba :D)
>> Psihopati su skloni nasilju, verbalnom i fizičkom, a često i uživaju u maltretiranju drugih
>> Često mijenja posao. Zbog nepouzdanosti i obmana lako dobiva otkaz s radnog mjesta
>> Često mijenja stan (ako je podstanar). Sklon je varanju bilo koga, pa tako i stanodavca

Uzmimo u obzir da se na kraju knjiga iz psiholoske i psihijatrijske literature obicno iza simptoma navodi kako se vecina ljudi prepozna u dosta simptoma i kako nista nije sigurno bez strucne dijagnoze; sto ovdje nisu naveli; Moj je po nekom "strucnom" misljenju psihopat. oujea.
No postoji jedna dobra karakteristika, bolje podnose stres i bol od vecine ljudi!, ee , pa se vi jebite kako znate zubo

I onda jedne novine, kojima novinari ne znaju da do zaceca ploda NE dolazi iz PLODA!
citat iz novina, Subota, 15.3.2008.; str13
..." a do zaceca takvog ploda doslo je vjerojatno zbog genske mutacije ploda."

ovaj, jedne takve novine posvete dvije strane opisujuci psihopata, dok nasim lijepim sumama hodaju ovakva bica:









Vase misljenje ne znam, al moje misljenje je da je bolje biti psihopat, pa biti dobar* barem prema jednoj osobi (*izuzetno tolerantan, strpljiv, duhovit, susretljiv...) nego biti "dobar" prema ljudima, a u sebi nositi monstruma...



Koristene web stranice:
24 sata
bullet hr

- 19:56 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Ivana Plemenita V. (AVE MUA!!)


Moja Najmilija Prijateljica koja me uvijek slusa dok pricam, Kaya Plemenita V.


Moj Najdrazi Model, Ivana Plemenita T.



free counter