Mua msn:
ivana.st@windowslive.com
Ako kome trebaju neke informacije ili mozda imaju neizmjernu zelju da kupe moju fotografiju za par desetaka tisuca kuna nek se javi.
zabranjeno je javljanje mladjima od 18, i muskima nizim od 190cm;
takodjer je zabranjeno Prekobrojnoj da mi se javi ako ikojim slucajem ikada uspije skontati kako msn funkcionira, svejedno, zivila ti meni!party

Jedina blogerica kojoj blog cita cak i rodjena majka

utorak, 20.05.2008.

Odrzavanje na zivotu

Samo da mi i ovaj ne krepa. blog, jel.
Ma nece on jos, al sve se nekako, imam osjecaj, gasi. jebiga, kako prosli (mnozina) tako i ovaj.

i tako...
skola dobro...jos sutra... pa nema vise... ako danas ispravim filozofiju prolazim s 4.2 ... :D
vucem tu jedinicu jos iz 2. mjeseca. ubi me lijenost.
jos se mislim sta da upisem. dizajn, arhitektura, medicina, informacijska tehnologija, eventualno cak i matematika (ali u tom slucaju iskljucivo znanstvena)... a mozda se jednostavno upisem tamo di me prime :))) ako nadjem kakav fax caritas.

i to je to.
nikad vise necu ulazit na sat priko balkona...i pri tom izbjegavat nespretne zamahe rukom nase razrednice :(
nikad se vise necu isuljavat iz razreda da ne primjeti da sam otisla na wc pa tamo ostati sve do velikog odmora...
nikad vise necemo igrat picigin u razredu...stavljat klupu na vrata da prlicka mora preskakat.... radit jozi tortu za rodjendan s golom barbikom po sredini...
smrc

Iden igrat Mafiu, posudio mi Psihopat. filozofiju sam procitala jednom, jej.


Edit: 26.5.
Prosla sam filozofiju; konacni prosjek je 4.3.
brale rasturam ovo-ono

- 10:40 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Ivana Plemenita V. (AVE MUA!!)


Moja Najmilija Prijateljica koja me uvijek slusa dok pricam, Kaya Plemenita V.


Moj Najdrazi Model, Ivana Plemenita T.



free counter